پنت هاوس 21 میلیارد و 625 میلیون تومانی در پایتخت
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان

یکی دیگر از این واحدهای مجلل که در زعفرانیه قرار دارد 430 متر است و در طبقه دهم قرار است و امکاناتی همچون سرویس آشپزخانه فول فرنیش با یکی از برندهای معروف آلمان، استخر و جکوزی، سالن اجتماعات، سالن جیم و ... است همپنین نمای آن به صورت شمالی – جنوبی (یعنی 180 درجه ) است و هر متر از این واحد مجلل 30 میلیون تومان قیمت گذاری شده که به طور کلی با قیمت 12 میلیارد و 900 میلیون تومان به فروش می رسد.

اما واحد لوکس دیگری هم در زعفرانیه با  400 متر زیربنا و در طبقه دوازدهم که دارای امکاناتی نظیر ویو کامل 360 درجه ، کاشی اسپانیا، لابی مجلل و مجهز به سیستم هوشمند است  که از هر جای دنیا می توان خانه را کنترل کرد وهر متر از این واحد 35 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و14 میلیارد تومان به فروش می رسد.

البته مشاوران املاک در هنگام قیمت دادن به یک موضوع مهم اشاره می کنند اینکه برای هر متر از این واحدهای مسکونی می توان بین یک تا دو میلیون تومان تخفیف گرفت و این خود نشان از بازار دلالی چند میلیونی این واحد های لوکس و بی مبنا بودن قیمت گذاری آنها است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 185
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 212
بازدید ماه : 1962
بازدید کل : 160203
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1